Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A Posten szeret őrültködni a mindent ellepő karácsonyi giccsszezon idején: 2019-ben Jézus fogantatásának körülményeiről derült ki ez-az, tavaly pedig Trump amerikai exelnök postaellenes kirohanásait idézték meg ünnepi hangulatban. 

Az idei reklám az örökérvényű Nora Ephron-mű, a When Harry met Sallyre mintázva nemes egyszerűséggel When Harry met Santa lett. Meg Ryan és Billy Crystal helyett egy Harry nevű férfi és a Mikulás szeret egymásba fokozatosan, karácsonyról karácsonyra. A boldog pár kicsit Mariah Carey-nek is köszönheti a végkifejletet. A norvég posta idei reklámját azért tematizálta LMBTQ-téma köré, mert az országban 2022-ben lesz ötven éve, hogy dekriminalizálták a homoszexualitást. 

Csak a parlementben meg ne tudják!