Céges oltópontok kialakításáért indít kampányt a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara. Erről a szervezet elnöke beszélt a Magyar Nemzetnek. Parragh László elmondta: az oltókampányt azért is támogatják a vállalkozásoknál, mert a munkáltatók és a munkavállalók érdeke is az, hogy minél előbb újraindulhasson a gazdaság, stabilizálódhasson a kereslet. Bármely cég megszervezheti a munkahelyi oltást, amit az illetékes kormányhivatalnál lehet jelezni. Korábban több nagyvállalat, köztük a Mercedes, az Audi és a MOL is alakított ki oltópontot.
Cikkünk frissítése óta eltelt 4 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
Hamisított, visszatekert kilométerórák: figyeljünk!
A kilométeróra-manipuláció és a rejtett sérülések továbbra is komoly problémát jelentenek a hazai használtautó-piacon, és jelenleg semmi sem utal arra, hogy a trend a...






