Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Népszerű a MÁV online jegyértékesítő alkalmazása: hamarosan eléri az egymilliót a vasúti és Volánbusz termékeket is tartalmazó MÁV applikáció és az Elvira regisztrált felhasználóinak száma.

Nem kell külön regisztrálni a két felületre

Az érintésmentes vásárlás térnyerése jól kimutatható a MÁV-Volán-csoportnál, 2021-ben az utasok majdnem egyharmada váltott jegyet az online csatornákon.
Azt írták, hogy nagy hangsúlyt fektetnek ezeknek a felületeknek a folyamatos korszerűsítésére.
A vasúttársaság menetrendi tájékoztatást biztosító applikációja, az Elvira 2018-ban bővült ki a jegyértékesítés lehetőségével. 2020 vége óta már nem szükséges külön regisztrálni az Elvirára és a MÁV-appra, egy regisztráció elég mindkét csatornához.

2019-ben már az online értékesítés egyharmada, 2021-ben pedig már kétharmada az applikáción keresztül történt, csaknem minden 5. belföldi utas itt váltott jegyet – írták.

Az alkalmazás segítségével egyszerűen, sorban állás nélkül és 10 százalékos kedvezménnyel lehet e-vonatjegyet venni, továbbá elérhetők az Okosjegy-ajánlatok, a START Európa nemzetközi vonatjegyek széles választéka, a Budapest közigazgatási területén kívüli HÉV jegyek is. Itt is megválthatók egyes vidéki városok – a Volánbusz üzemeltetésében lévő – helyi busz közlekedésében felhasználható napijegyei, bérletei.

 

Kép: mavcsoport.hu