Hihetetlen, de egyre többet olvasunk…könyvet!
Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A Magyar Lapkiadók Egyesületének közleményéből kiderül, 2021-ben a „net-net” (ügynökségi és egyéb kedvezményekkel csökkentett) nyomtatott reklámpiac bevétele 36,123 milliárd forint volt. A sajtó összesített árbevétele, a lapterjesztésből származó 53,196 milliárd forinttal és a bevallásban szereplő online bevétellel együtt 2021-ben 109,858 milliárd forint.
A koronavírus-járvány okozta bezártságnak köszönhetően olyan szegmensekben is nagyobb teret nyert az előfizetés, ahol kevésbé volt ez jellemző korábban, mint például a napilapoknál. Ennek köszönhetően stabilizálódott a print előfizetések száma.
NEKED AJÁNLJUK
Szeretett munkatársunk, Szél Móni vehette át a Szeretetcsokrot
Az elismerést február 14-én, Valentin-napon adták át, hagyományosan ezen a napon kerül sor a díj átadására. Szekszárdon immár harmadik alkalommal adták át a "Szeretetcsokrot", melyet...