Hihetetlen, de egyre többet olvasunk…könyvet!
Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A Magyar Lapkiadók Egyesületének közleményéből kiderül, 2021-ben a „net-net” (ügynökségi és egyéb kedvezményekkel csökkentett) nyomtatott reklámpiac bevétele 36,123 milliárd forint volt. A sajtó összesített árbevétele, a lapterjesztésből származó 53,196 milliárd forinttal és a bevallásban szereplő online bevétellel együtt 2021-ben 109,858 milliárd forint.
A koronavírus-járvány okozta bezártságnak köszönhetően olyan szegmensekben is nagyobb teret nyert az előfizetés, ahol kevésbé volt ez jellemző korábban, mint például a napilapoknál. Ennek köszönhetően stabilizálódott a print előfizetések száma.
NEKED AJÁNLJUK
Győr lett a Kinder Kupa egyik magyarországi állomása
A RÁBA ETO tenisz szakosztályának egyik célja, hogy ismét Győrbe hozzanak országos teniszversenyeket. Sajtótájékoztatón közölték az örömhírt, miszerint a Kinder Kupa 8 magyarországi állomása...