Több hazai vállalat már küldetésnek érzi, hogy bringás munkahelyet teremtsen. Ők nem álltak meg a kerékpártárolóknál, mert tudják, hogy nekik is és a Földnek is előnyös, ha a dolgozó biciklizik.
A Decathlon például szervizműhelyt, zuhanyzós öltözőket alakított ki, és juttatást is ad a biciklivel érkező dolgozóknak. De van olyan cég, aki még az ügyvezetőt is sarkallja a biciklizésre, és támogatja a kerékpáros versenyzését is a munkavállalónak.
A Magyar Kerékpárosklub például nagyon sokat segít a feltételek meghatározásában, céges tárolók műszaki paramétereinek meghatározásáról, a közös lobbizás szervezeti kereteinek kialakításáról vagy épp szaktanácsadásról a hatékony bringás kommunikációhoz.
Szóval az út nem egyszerű, és nem rövid, de ha nem akarunk idegeskedni a parkolóhelyeken, fontos a Föld környezetvédelme, akkor nagyon is megfontolandó, hogy belevágjunk a bringázásba!