Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Kreatív héten mutatkoztak be sikerrel a magyar kreatívipari tehetségek a Dubaji Világkiállításon.

Október és március között Magyarország is részt vesz a Világkiállításon

A Budapest Select Fashion Show-n hét magyar divattervező vonultatta fel kollekcióját, a Dubai Design Week egyik központi eseménye, a Downtown Design pedig tíz magyar designmárka számára biztosított lehetőséget, hogy bemutassák formabontó alkotásaikat a viszonteladók és érdeklődő nagyközönség előtt. Magyarország számos programmal és eseménnyel csatlakozik az október 1-je és március 31. között megvalósuló Dubaji Világkiállításhoz.

10 designmárka mutatta be alkotásait

A november 8. és 12. megvalósult Downtown Design keretében Error 'n More, Forms Design, Zsuzsanna Horvath, Leits Miklós, Loomiosa, Oleant, Paper Up!, Planbureau, Position Collective és sarakele mutatta be dizájntárgyait az egységes magyar standon.

200 vendég vett részt a divatbemutatót

November 9-én tartották a Budapest Select Fashion Show-t, amelyen Abodi, Elysian, Kata Szegedi, Katti Zoób, Maison Marquise, Mero és Sentiments mutatta be kollekcióját és a magyar tervezők kreativitását. A divatbemutatóra 200 szakmai vendég és újságíró, valamint influencer és buyer látogatott el, hogy megismerhessék a divattervezők legújabb kollekcióit. A bemutatót követően viszonteladói láncokkal és showroomokkal indultak el a tárgyalások.

Női vezetők értekezése

November 10-én regionális és helyi női vezetők osztották meg személyes gondolataikat és tapasztalataikat a divat jövőjével, a női vezetők szerepével és a fenntarthatóság fontosságával kapcsolatban.
A Dubaji Világkiállítás alatt megvalósított események során a magyarok fantasztikus visszajelzéseket kaptak.

 

Kép: facebook.com