Az év reklámszempontból egyik legizgalmasabb időszakába léptünk: közeledik a Super Bowl, amire a cégeket rendszerint minél meglepőbb, viccesebb, több sztárt felvonultató szpotokkal érkeznek. Nos, az Ubernek sikerült mindezen kritériumoknak megfelelni az új reklámjában. Sőt, nemcsak teljesítette a követelményeket, hanem egyenesen túlteljesítette a rettentő szürreális szpotjával, ami eközben egy igazi sztárparádé.
Azon tűnődnek a spotban, hogy manapság mi számít ételnek? Mert ugye az Uber Eats eddig csak élelmiszert szállított házhoz, de most már az élelmiszerboltokat, az alkoholt, a kényelmi termékeket, a virágokat, a kiskereskedelmet és egyebeket is magában foglalja. Csaknem három millió fogyasztó rendel havonta az élelmiszeren túl alapvető termékeket az Uber Eats-en keresztül.
A cég a bevásárlás kiszállító szolgáltatását népszerűsíti a reklámban, amiben a felkért hírességek Jennifer Coolidge (Stifler mamája), Trevor Noah (stand-up komikus), Nicholas Braun (Utódlás) és Gwyneth Paltrow (minden romkom a 2000-es évek elejéről) nem ehető dolgokat esznek. Eleve vicces látni, ahogy fulladoznak a pelenkától, vagy amint szappant isznak, de a legnagyobb poén mégis az, amint Gwyneth Paltrow beleharap egy gyertyába, ami arról híres, hogy ő dobta piacra két éve, és állítólag vaginaillatú. „Furcsa íze van ennek a gyertyának. Nem rossz, de furcsa” – mondja a színésznő a szpotban, amit teljes bizarrságában itt megnézhettek: