Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Imádjuk azt az ikonikus mosolyt! Most pedig már az olaszok is mádhatják az olasz Vodafone kampánya révén!

Digitális videókampányban népszerűsíti “Happy” nevű szolgáltatását az olasz Vodafone. A vidám elnevezéshez pedig egy igazán derűs arc dukál, így hát persze, hogy Hide the Pain Haroldra esett a választásuk. A magyar mémszemély a kampányban olyan helyzetekben villantja meg ikonikus mosolyát, mint mikor az embernek éppen ellopják az autóját, miközben parkolási büntetést kap, vagy 40 fokos, légkondicionálótlan irodában kell a főnök növényére vigyáznia.

Ám Haroldnak van oka a vigyorgásra: a kampány ugyanis arra hívja fel a figyelmet, hogy a Happy szolgáltatás pontgyűjtő akciójával mindenfélét nyerhetnek a felhasználók dubaji utazástól kezdve elektromos autón keresztül.