Dinamikus a fejlődés az online kereskedelemben.
Minden jel arra vall, hogy hazánk fiai és lányai ráéreztek a világháló nyújtotta lehetőségekre. Az uniós tagállamok közül ugyanis az elmúlt öt évben a második legnagyobb mértékben emelkedett az internetes vásárlók aránya Magyarországon. Az Eurostat nemrégiben tette közzé legfrissebb adatait: 2016-ban hazánkban az internethasználók még csak 48 százaléka vásárolt webáruházban, tavaly ez már elérte a 74 százalékot. Az unióban ezzel a bővüléssel ezüstérmesek lettünk, a csehek mindössze egy százalékkal előztek meg bennünket.
A hazai statisztikák is igazolják az internetes és csomagküldő kereskedelem felívelését. Az online eladások éves forgalma 2020-ban lépte túl először az ezermilliárd forintot, tavaly pedig már bőven 1300 milliárd fölé bővült. Az év legerősebb számait érthető módon december hozta, amikor 148 milliárd forintot költöttünk a neten.