Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

 A gyorséttermi lánc bejelentette, hogy Mariah Carey-vel közös kampányt csinál, 12 napos ingyenes étellel.

A lánc korábban korlátozott ideig kínálta hírességek ételeit a sztárok kedvenc McDonald's rendelései alapján, beleértve a Saweetie Meal-t tavaly nyáron és a "Famous Orders"-t a BTS-sel , J Balvinnal  és Travis Scott- tal  .

A december 13-án debütáló „Mariah Menu” azonban más, és karácsony estéjéig minden nap tartalmaz egy-egy ingyenes terméket, legalább 1 dolláros vásárlás mellett a McDonald's mobilalkalmazásában.

"Van néhány kedvenc emlékem a gyerekeimmel, amikor családilag kirándultunk a McDonald's-ba, és természetesen mindegyikünknek van saját rendelése" – mondta Carey közleményében, hozzátéve, hogy az övé a sajtburger extra savanyúsággal. „A kedvenc McDonald's ételeinket a mindenkori kedvenc évszakommal összehozni a legnagyobb valóra vált ünnepi kívánság.”

A McDonald's YouTube-videójában Carey elmondta, hogy az étlapon szereplő tételek között szerepel "az étel, amit te és én is szeretünk".

Tavaly karácsony előtt a McDonald's 11 napos alkalmazásajánlattal rendelkezett, amelyekben olyan ikonikus ünnepi karakterek kedvenc menüelemei szerepeltek, mint a Fagyos, a hóember, a Pajtás, az Elf, a Grincs és a Mikulás.

Carey a második nő, aki szerepelt a McDonald's amerikai hírességek kampányában. Az énekesnő korán elkezdte az ünnepi szezont, és november 1-jén bejelentette, hogy "itt az ideje", hogy az ünnepi hangulatba kerüljön  ikonikus dalával, az All I Want For Christmas Is You című dalával,  amely 27 éve jelent meg.

A McDonald's azt mondta, hogy a menüelemeket "szórakoztató és ünnepi csomagolásban" szolgálják fel, amelyet "a Lambily és a McDonald's rajongói imádni fognak". Carey gyakran „Lambily”-nak hívja rajongóit – ez a bárány és a család szó kombinációja.