Cikkünk frissítése óta eltelt 13 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Az elmúlt időszakban az íves szerkezeten megépült az acél pályalemez, valamint az acél ívekre állványzat került. Ezekről többek között a szegecsek ellenőrzését, szükség szerinti cseréjét, valamint a korrózióvédelmi munkákat végeznek – tette hozzá.
Az ártéri hídszerkezet esetében a három támaszra beemelték a 4 darab acél főtartót. A következő hetekben az acél főtartók feletti pályalemez betonozásának előkészületei zajlanak: megtörténik a zsaluzat elkészítése, a vasalás összeszerelése majd a betonozás – közölte Loppert Dániel.
Az 1949-ben épült hídszerkezet medernyílásának acélszerkezetét az 1944-ben felrobbantott, régi szegedi közúti Tisza-híd egyik nyílásának felhasználásával építették. Vonórúdként a régi Széchenyi Lánchíd merevítőtartóit használták fel. Az ártéri híd főtartóinak gerinclemezei a régi Erzsébet-híd merevítőtartóinak felső övlemezéből készültek. A hídon az építés óta nagyobb felújítási munkát nem végeztek, Veszprém megye egyik legnagyobb közúti hídját tavaly augusztusban zárták le.
(MTI)
NEKED AJÁNLJUK
Oxygen Media Híradó 2025.08.27.
Mutatjuk a mai műsort és annak témáit: Nyolc nap múlva kezdődik a győri kajak-kenu maraton világbajnokság.
Jelentős forgalomkorlátozásra kell számítani Tihanyi Árpád úton a Vasvári Pál...