A Nemzeti Adó- és Vámhivatal kíváncsi az ügyfelek véleményére.
Mégpedig azzal kapcsolatban, hogy hogyan intéznék a legfontosabb adóügyeiket. A NAV – a honlapján –, most erről kérdezi az adózókat. Melyik a legjobb, legkézenfekvőbb csatorna ahhoz, hogy fizetési kötelezettségről értesítést kapjunk? Hogyan rendezné az esetleges hátralék befizetését? Milyen úton adná be kérelmét a NAV-nak, vagy kérne egy fontos igazolást? A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
A hivatal arra kíváncsi, hogy az ügyfelei milyen ügyeket intéznének online, és milyen felületet használnának erre a legszívesebben: az interneten elérhető Ügyfélportált vagy a NAV-Mobilt, a NAV applikációját? Mindkettőt vagy esetleg egyiket sem?
A NAV minél több visszajelzést és információt szeretne az adózók elképzeléseiről, ugyanis ha sokan nyilvánítanak véleményt, akkor a jövő megoldásai jelentősen megkönnyíthetik adóügyeik intézését.