Kezdőlap HAZÁNK Hazánk - Gazdaság

Bajba kerülhet a Wizz Air

Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Fogyasztóvédelmi eljárás indult a légitársasággal szemben Magyarországon.

Az Igazságügyi Minisztérium közleménye szerint azért, mert az elmúlt időszakban egyre több panasz érkezett a fogyasztóvédelmi hatósághoz a céggel kapcsolatban. 

Az ügyfelek leginkább azt fájlalták, hogy vállalat a késésekről, járattörlésekről nem nyújtott kellő tájékoztatást, nem biztosított sem szállást sem átfoglalást, nem válaszolt a beadványokra 30 napon belül, és ügyfélszolgálatát is emeltdíjas telefonhívással lehetett elérni. Mindezzel nemcsak a fogyasztók jogait sértették meg, hanem többletköltséget is okoztak az utasoknak, áll a közleményben. 

A hatósági vizsgálat a Budapest Főváros Kormányhivatalánál indult el.  

A Wizz Air az Index megkeresésére közölte: „A légi közlekedés kihívásai ellenére a Wizz minden tőle telhetőt megtesz a vonatkozó európai uniós rendeletek betartása érdekében, emiatt az augusztus 22-én a Wizz Airrel szemben indított fogyasztóvédelmi eljárás sikeres lefolytatásához a légitársaság mindenben segíti az Igazságügyi Minisztérium munkáját.”

Kiemelt képünk illusztráció. Forrás: pixabay.com