A Magyar Turizmus Zrt. a jövőben konzultációs lehetőségeket és szakmai gyakorlatot biztosít a hallgatóknak, a főiskola pedig határon túli kapcsolatainak felhasználásával támogatja a nemzeti turisztikai marketingszervezet kutatási programjait. A partnerek közös rendezvényeken, karriernapokon, és állásbörzéken is népszerűsíti egymást.
Bartók István, a főiskola rektora az MTI-nek elmondta: a turizmusban a marketingeszközök állandó változása indokolja a folyamatos, gyakorlatorientált képzést, így az Edutus Főiskola az MT Zrt. szakmai közreműködésével, a turizmus nemzetközi és hazai tendenciáinak figyelembe vételével dolgoz ki képzési programokat. A megállapodás értelmében a főiskola bemutatkozási lehetőséget biztosít az MT Zrt. számára az állásbörzéken, karriernapokon. A két szervezet elsősorban az együttes tevékenységekhez kapcsolódva, közösen is szervez rendezvényeket. A Magyar Turizmus Zrt. több program keretében folytat hatékony együttműködést a felsőoktatási intézményekkel: „Az év turisztikai témájú szakdolgozata” pályázat 12 éve működik sikeresen, amelynek keretében 2013-ban az egyik különdíjat az Edutus Főiskola végzett hallgatója kapta.
(MTI)