Cikkünk frissítése óta eltelt 11 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A tinikre már teljesen felesleges összpontosítaniuk.
A legfiatalabbakért folytatott „csatát” a Facebook már elvesztette, de a harc még folyik a felhasználókért, akik közül egyre több az idősebb a jövőre 20 éves közösségi felületen.
Debra Aho Williamson, az Insider Intelligence elemzője elképesztőnek tartja, hogy a Facebook ilyen hosszú ideje jelen van, úgy véli, még mindig nagyon erős platformnak számít.

“A fiatalok gyakran alakítják a kommunikáció jövőjét. Aapvetően így indult be a Facebook, és ezt láthatjuk nagyjából minden közösségi platformnál, amely azóta megjelent a színen” – tette hozzá.

Tom Allison, a Facebook egyik legfontosabb stratégája korábban elárulta, hogy nagyjából két évvel ezelőtt jött az elhatározás, hogy a fiatal felnőttek igényeihez kell alkalmazkodniuk.

Ez az egész termékcsaládot érinti, amely így gyakorlatilag együtt „nőtt fel” a felhasználókkal, és aminek a lényege ismét a kapcsolatba lépés és a kapcsolattartás kell, hogy legyen.

Habár a Facebok nem árulja el pontosan, hogy miként alakul a felhasználói korrajzuk, nem kell nagy elemzőnek lenni ahhoz, hogy a TikTok tarolásából egyértelművé váljon, mára teljesen megváltozott a látogatói táboruk összetétele.