A Pannon-Víz Zrt.-t Edelbacher Angelika, Hajba Melinda és Kapuvári Imre képviselte.
A verseny elméleti és gyakorlati fordulókból állt. A szakmai megmérettetésen inkább a gyakorlatiasságra helyeződött a fő hangsúly. A helyzetgyakorlatok során az ügyfélszolgálati munkatársak bemutathatták ismereteiket, tapasztalataikat, képességeiket. Az elméleti feladatok témakörei a következők voltak: műszaki ismeretek, gazdasági ismeretek, jogi ismeretek, ügyfélszolgálati és marketing ismeretek. Versenyen az objektivitás, a pártatlanság és az esélyegyenlőség elvei érvényesültek, amelyre az 5 fő szakmai és 5 fő társadalmi zsűri vigyázott. A szakmai zsűri értékelte a versenyfeladatok szakmai végrehajtását, a társadalmi zsűri azt vizsgálta, hogy a csapatok a szereplésük során hogyan juttatták leginkább érvényre az ügyfélközpontúság elvét. A Pannon-Víz csapata a 25 induló közül a 6. helyezést érte el.
Cikkünk frissítése óta eltelt 14 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
Ferenc pápa jóváhagyta a pápai temetési szertartások liturgikus könyvének frissített kiadását
A római katolikus egyház első latin-amerikai vezetőjét 88 éves korában, hétfő reggel 7 óra 35 perckor érte a halál. Ferenc pápa argentin jezsuita szerzetes, a...