Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Larry, a macska erős kampánnyal szállt be a brit miniszterelnöki versenybe.

A Downing Street híres macskája, a 2011 óta szolgálatban lévő Larry is beszállt a miniszterelnöki kampányba. Larry kampányát a Don't Panic ügynökség kezeli, a projekttel pedig főleg arra hívják fel a figyelmet, hogy 67 millió ember helyett 167 ezer tory dönt az Egyesült Királyság következő miniszterelnökéről.
Larry kampánya nem csak szimpla hirdetésekből áll, de saját programot ("meow-festo") is tartalmaz, amely nem csak elutasítja korrupciót ("az egyetlen tiszta mancsú jelölt"), de környezetvédelmi javaslatokat is tesz (macskák dönthessenek a dobozok újrahasznosíthatóságáról.) Természetesen józan és megfontolt jelöltről van szó, így Larry elutasít minden politikai cicaharcot programjában.