Cikkünk frissítése óta eltelt 5 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból. Felmérték az ügyintézést érintő elégedettséget. A kérdőívet kitöltők 86 százaléka elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala. 

Folyamatosan figyelik a visszajelzéseket

Az ügyfelek a tapasztalataikat, benyomásaikat 021 óta már nem papíron, hanem egy online ügyfél-elégedettségi kérdőív kitöltésével oszthatják meg. Ezeket a szaktárca időről-időre ki is elemzi.

2024 első felében a kormányablak ügyfelek több mint 76 százaléka teljes mértékben elégedett, 9 százaléka pedig elégedett volt az ügyintézés minőségével, ami hasonló az előző évi adathoz.

A sorszámhúzó rendszerből kinyert adatok alapján az ügyfelek a sikeres ügyintézést megelőzően átlagosan 30 percnél is kevesebbet töltenek a kormányablakokban.

A válaszadók a legfontosabbnak az ügyintéző segítőkészségét, szakértelmét és gyorsaságát tartják.

Kevésbé volt fontos a nyitvatartási idő vagy a tisztaság. A felmérés január 1. és június 30. közötti időszakra vonatkozik, és országosan 3430 ügyfél visszajelzése alapján készült.

Az ügyfél-elégedettségi kérdőívet a kormányablakokban kihelyezett QR-kódok segítségével, illetve a kormanyhivatal.hu honlapon érheted el.

(fotó: internet)