Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból. Felmérték az ügyintézést érintő elégedettséget. A kérdőívet kitöltők 86 százaléka elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala.
Folyamatosan figyelik a visszajelzéseket
Az ügyfelek a tapasztalataikat, benyomásaikat 021 óta már nem papíron, hanem egy online ügyfél-elégedettségi kérdőív kitöltésével oszthatják meg. Ezeket a szaktárca időről-időre ki is elemzi.
A sorszámhúzó rendszerből kinyert adatok alapján az ügyfelek a sikeres ügyintézést megelőzően átlagosan 30 percnél is kevesebbet töltenek a kormányablakokban.
A válaszadók a legfontosabbnak az ügyintéző segítőkészségét, szakértelmét és gyorsaságát tartják.
Kevésbé volt fontos a nyitvatartási idő vagy a tisztaság. A felmérés január 1. és június 30. közötti időszakra vonatkozik, és országosan 3430 ügyfél visszajelzése alapján készült.
(fotó: internet)