Nagyobb és világosabb lett az ügyféltér a GYŐR-SZOL és Pannon-Víz közös, Jókai úti irodájában. Mostantól több ablak működik és a pénztár is külön helyet kapott. Így az ügyintézés lényegesen gyorsabb, mint korábban, ráadásul egy helyen el lehet intézni mindent. A tervek szerint 1-2 éven belül a GYŐR-SZOL megvalósítja az egyablakos adatfeldolgozást, ami még inkább leegyszerűsíti az ügyintézést.
Cikkünk frissítése óta eltelt 15 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
Ismét életet mentett a CO-riasztó
A napokban Koroncóra, egy Ady Endre utcai családi házhoz riasztották a győri hivatásos tűzoltókat a szén-monoxid-érzékelő jelzése miatt. Nem történt baj, feltehetően épp a...






