Nagyobb és világosabb lett az ügyféltér a GYŐR-SZOL és Pannon-Víz közös, Jókai úti irodájában. Mostantól több ablak működik és a pénztár is külön helyet kapott. Így az ügyintézés lényegesen gyorsabb, mint korábban, ráadásul egy helyen el lehet intézni mindent. A tervek szerint 1-2 éven belül a GYŐR-SZOL megvalósítja az egyablakos adatfeldolgozást, ami még inkább leegyszerűsíti az ügyintézést.
Cikkünk frissítése óta eltelt 13 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
Oxygen Media Híradó 2024.05.16.
Mutatjuk a mai műsort és annak témáit: Nem érdemes az utolsó pillanatra hagyni a személyijövedelemadó-bevallási tervezetek átnézését.
Tizenötödik alkalommal rendezte meg a Távközlési Világnapot a Széchenyi István...