Kezdőlap GYŐR Győr - Gazdaság

Megújúlt a Pannon-Víz online ügyfélszolgálata

Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A weblapon és a mobil applikáción is teljesen hasonló kezelő felülettel találkozhatnak a felhasználók.

Mérföldkőhöz érkezett a Pannon-Víz Zrt. új on-line ügyfélszolgálati moduljának fejlesztése, december közepétől élesben működik a rendszer – mondta el Vadász Ernő, a Pannon-Víz Zrt. informatikai osztályvezetője.

– Az ügyfélszolgálati modullal eddig is rendszeresen találkozhattak felhasználóink. Honlapunkon ez a leggyakrabban használt menüpont, itt jelenthetik be a vízóraállásaikat, itt tehetnek ügyfélszolgálati bejelentést. Az új online ügyfélszolgálati modult a pannon-vizes informatikusok közreműködésével a Different Kft. szakemberei fejlesztették ki. Hetekig tartó tesztelés és finomhangolás előzte meg a decemberi éles indítást. .Reméljük, hogy munkánk elérte célját. Az új ügyfélszolgálati modul egyszerűbb és áttekinthetőbb, mindenki egyszerűen és könnyen tudja alkalmazni. – fogalmazott az osztályvezető.

Az ügyfélszolgálati modul erőssége, hogy a weblapon és a mobil applikáción is teljesen hasonló kezelő felülettel találkozhatnak a felhasználók. Vagyis aki az egyiket megismerte, könnyedén használhatja a másikat is. Az applikáció iOS és Android telefonon egyaránt elérhető, letölthető a megszokott alkalmazás áruházakból.

Egy regisztrációval könnyedén megadható több felhasználási hely (nyaraló, garázs, locsolómérő, vagy akár idős hozzátartozók) vízmérő állása, úgynevezett „sablonok” használatával, a modulban található útmutató szerint.
A régi programot már használó ügyfelek a megszokott adataikkal tudnak bejelentkezni az új rendszerbe.

Az éles átállás óta fogyasztóktól eddig több mint 3800 vízmérőállást, és közel 130 ügyfélszolgálati bejelentést kaptak. A felhasználók hamar megszokták és megkedvelték az új rendszert.

Az átállás túlnyomórészt zökkenőmentes volt, alig néhányan kértek némi segítséget. Jellemző gond volt, ha valaki a régi mobil applikációt használva szeretett volna bejelentést tenni. Ilyenkor az a megoldás, hogy a telefonjukról távolítsák el a régi Pannon-Víz applikációt, és a Google Play ill. az App Store áruházakból töltsék le az újat. A felhasználói visszajelzések figyelembevételével az alkalmazást folyamatosan fejleszteni fogják.

– Végül szeretném felhívni felhasználóink figyelmét arra a lehetőségre, hogy számláikat elektronikus formában is megkaphatják, sőt azokat online felületen is kiegyenlíthetik – tette hozzá az osztályvezető. Ehhez a www.dijnet.hu honlapon kell regisztrálni és a számlakibocsátók közül a Pannon-Víz Zrt. -t kiválasztani.- zárta gondolatait az osztályvezető.

– A fogyasztóink elégedettségének egyik fontos eleme, hogy egyszerűen és gyorsan tudják ügyeiket intézni. A pandémiás helyzet ezt a folyamatot felgyorsította, melyre cégünk hatékonyan reagált. A jövőben még több praktikus újítást fogunk bevezetni a fogyasztóbarát működés érdekében. – mondta Rácz Attila, a Pannon-Víz Zrt. elnök-vezérigazgatója.

Forrás: Pannon-Víz Zrt.