Kezdőlap GYŐR Győr - Közélet

Több, mint tízezer telefonhívást fogadnak a Pannon-Víznél évente

Cikkünk frissítése óta eltelt 8 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Több mint tízezer telefonhívást fogadnak és több mint négyezer bejelentést rögzítenek évente a Pannon-Víz diszpécserei.  A Zrt. a Kisalföldön és Bakonyalján 43 víziközmű rendszeren, összesen 121 településen, megközelítőleg 300 ezer fogyasztónak nyújt egészséges és biztonságos víziközmű-szolgáltatást. – tajékoztat honlapján a társaság.

A víziközmű-szolgáltatás során azonban előfordulhatnak műszaki jellegű meghibásodások, melyeket a társaság törekszik a lehetőségekhez mérten mielőbb helyreállítani. Diszpécserszolgálatuk az üzemeltetett ivóvíz-, szennyvíz-, iparivíz- és termálvíz-rendszerekről beérkező hibabejelentéseket kezelik.