Cikkünk frissítése óta eltelt 4 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Világszerte komoly gond az ittas vezetés. A Diageo az Attraction Látványszínházzal nemzetközi kampányt indított, melyhez az Országos Rendőr-főkapitányság Országos Balesetmegelőzési Bizottsága is csatlakozott.

Magyar művészekkel népszerűsítik a felelős alkoholfogyasztást

Valamint azt, hogy soha ne vezessünk ittasan. Ünnepeljük az életet, de legyünk felelősségteljesek, és döntsünk helyesen, ha buli után a volán mögé ülnénk.

„Mindenkinek csak egy élete van!”

– ezt üzeni a Diageo és az Attraction Látványszínház új kampányfilmje, amelyben az Attraction méltán híres művészei ismét bebizonyították tehetségüket. A Diageo a Britain’s Got Talent tehetségkutató versenyt 2013-ban megnyerő árnyékszínházi produkcióval együttműködve létrehozta legújabb digitális kampányát, amely a pozitív alkoholfogyasztást népszerűsíti, és az ittas vezetés ellen veszi fel a küzdelmet.

Mit mutatnak a számok?

Hazánkban a KSH adatai alapján 2022-ben 14 748 személyi sérülést okozó közúti baleset történt, amelyből 1195-öt ittasan okoztak. A most indult digitális kampány, amelyhez az ORFK-OBB is csatlakozott, már több mint 1 millió megtekintésnél tart a YouTube-on.

(FOTÓ: DIAGEO)