A 90-es években sokszor zsúfolásig megtelt emberekkel a Magyar utca Mosonmagyaróváron. A hangulatos barokk belváros forgalma az ezredforduló után jelentősen visszaesett. A nemrégiben alakult Belvárosi Üzletkör, a kereskedők összefogásában látná a helyzet megoldását. Török Katalin a szervezet egyik alapítója elmondta:„A belváros kínálata bárhol megállná a helyét.”
Az Üzletkör olyan együttműködési lehetőségeket keres, amibe minden bolt be tud kapcsolódni. Ilyen például a közös reklám és a közös marketing. Nagy segítséget jelentene számukra, ha több rendezvényt hozna a városvezetés a sétáló utcára, erre már vannak is tervek.
A belvárosban nagy gondot jelent a parkolás. Az április 4-én induló akciójukkal ezt a problémát is szeretnék áthidalni. – mondja Varga Csabáné, alapítótag. ABevásárló Csütörtök elnevezésű program 3 hónapig tart majd. A boltok hosszított nyitvatartással várják majd a vevőket, minden csütörtökön.
A boltok szinte állandó akciókkal próbálják visszacsalogatni a vásárlókat, ezen felül bonusz kártyákkal is kedveskednek az ügyfeleknek. A sétáló utca népszerűségén új padok kihelyezése is sokat lendíthetne.





