Kezdőlap GYŐR Győr - Közélet

120 éves a Grabo

 A Graboplast számára a 120 év nem csupán egy impozáns szám, hanem a folyamatos fejlődés és a megújulás szimbóluma. A cégtörténetének egy újabb meghatározó éve ért véget, amely az átalakulás, a megerősödés és a fenntarthatóság jegyében telt.

2024-ben a Graboplast elkötelezte magát a hatékonyabb működés és a gyorsabb, pontos adatalapú döntéshozatal mellett. Az SAP rendszer bevezetésével modernizálta a szervezet működését, növelve annak átláthatóságát és rugalmasságát, továbbá amely hosszú távon is támogatja a vállalat fejlődését. A fenntarthatóság terén is mérföldkőhöz érkezett a vállalat: elkezdődött a saját napelemparkok telepítése, és elkészült az első hivatalos ESG jelentés. A 2024-es évben mutatkozott be a Grabo1905 márka. Az új arculat már beépült a vállalat mindennapjaiba, megjelent a belső és külső kommunikációs felületein, valamint a partnerekkel való kapcsolattartásban. 

Ivan László (képünkön), a Graboplast vezérigazgatója kiemelte: „Az elmúlt év nem csak a gazdasági kihívásokról szólt, hanem arról is, hogy új fejezetet nyitottunk vállalatunk történetében. Végrehajtottunk olyan kulcsfontosságú változtatásokat, amelyek biztosítják hosszú távú növekedésünket, piaci versenyképességünket és fenntarthatóságunkat. A Graboplast számára 2024 nem csupán egy lezárt fejezet, hanem egy új korszak kezdete. Az alapok erősek, a vállalati stratégiában meghatározott célokat és értékeinket szem előtt tartva – a jövő a folyamatos fejlődésről és a közös sikerekről szól."