Idén márciusban adták át a Magyar Brands 2024-es díjait, amiből a győri székhelyű sütőipari vállalat, a Ceres Zrt. a „Kiváló Fogyasztói márkáknak” járó elismerést zsebelhette be. A díjátadón idén is több, mint 70 márka képviselője vehetett át elismerést.
A díjátadó gálán Serényi János, a MagyarBrands Program Szakmai Bizottságának elnöke elmondta, a MagyarBrands márkaértékelési rendszer az indulása óta eltelt másfél évtizedben hű maradt eredeti célkitűzéséhez, azaz minden évben arra törekedett, hogy megtalálja és fókuszba helyezze a kiváló magyar márkákat. A szakember kiemelte:
„A 2010-ben alapított MagyarBrands díj fő célja, hogy elismerje és támogassa a kiemelkedő teljesítményt nyújtó magyar márkákat”-tette hozzá.
Három kategória legjobbjai
A MagyarBrands díjakat minden évben három alapkategóriában, kiváló fogyasztói-, kiváló üzleti és innovatív márkáknak ítélik oda. A Ceres Zrt. 2024-ben – már hatodik alkalommal – a Kíváló Fogyasztói márka díjat kapta meg. Ez a kategória elismeri, hogy a márka ismertsége és kedveltsége a fogyasztók körében kiemelkedő, a díjazott fogyasztói márkák átlagos ismertsége 2024-ban magasabb volt, mint 70 százalék, kedveltségük pedig 85% feletti volt.