Édességet, játékot vagy mesekönyvet hoz a nyuszi a legtöbb gyermeknek. A nagyszülők és a szülők többsége fejenként 5 ezer forintot költene az ajándékokra.
Ez derült ki a REGIO Játékkereskedelmi Kft. friss, online felméréséből. A kutatásban mintegy 3800, tizennégy év alatti gyermeket nevelő szülő vett részt. A megkérdezett családok 40 százaléka a hagyományos bolti vásárlás mellett online is választ valamilyen meglepetést, míg 25 százalékuk csak játékboltokban, 20 százalékuk pedig kizárólag hipermarketben vásárol az ünnepre.
A vállalat marketingvezetője beszámolt arról is, hogy a játékpiacon a húsvéti időszak 1-2 hetében az éves forgalom 6 százaléka áruházaikban, 5 százaléka pedig online teljesül. Gyaraki Dávid hozzátette: online vásárlóik átlagosan 11 500 forintot költenek, az üzletek valamelyikébe betérők pedig jellemzően 8170 forintot fizetnek a pénztárban.
A 100 százalékban magyar tulajdonú családi vállalkozás már országszerte 43 játékbolttal rendelkezik, és csaknem 25 százalékos részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon. A cég több mint 500 embert foglalkoztat. Korábbi közlésük szerint a REGIO JÁTÉK 2021-ben 16 milliárd forint feletti bevételt könyvelhetett el, ez 14 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest.