Informatikai átállást végez június 11- 16. között a Vodafone Magyarország, ezalatt szünetel az ügyintézés és az értékesítés.
Érdemes lesz időben rendezni a számlákat és megrendelni a roamingot
Az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes szolgáltatások (mobilvásárlással elérhető extrák és kiegészítő szolgáltatások – autópálya-matrica, parkolás, roaming aktiválás, számla befizetés) nem lesznek elérhetők, figyelmeztet a szolgáltató.
Vezetékes ügyfeleit arra kéri, hogy július 6-ig, míg a mobilosok július 11-ig fizessék be számláikat, az érintett időszakban pedig ne indítsanak számlabefizetést.
Az informatikai átállás eredményeképpen az ügyfelek új számlafizető azonosítót kapnak, amelyről e-mailben és SMS-ben is értesítést küld a szolgáltató.
Aki nyaralni indul, annak előre kell gondoskodnia az elegendő adatmennyiségről és a roaming szolgáltatások aktiválásáról.
Új szolgáltatásokat ebben az időben nem lehet majd megrendelni.
Ami működik
Az alapszolgáltatások, úgymint a hívások, SMS, mobil adathasználat, az otthoni internet és Tv, a vezetékes telefon lesz elérhető.
További információ az erre a célra létrehozott oldalon érhető el.