Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Az idei évben sem marad el a Dorko cég Loyalty is Royalty kampánya, immár hetedik alkalommal kerül sor a hagyománnyá vált kezdeményezésre. A kampány küldetése, hogy minél több magyarországi látássérült mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs.

Hosszú a várólista

Hazánkban a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének Kutyaiskolájánál sok látássérült ember akár éveket is kénytelen várni, hogy vakvezető kutyát kaphasson. Egy ilyen segítő állat képzése 1,8 millió forintba kerül, a Dorko célja, hogy minden évben minimum egy kiképzésre sor kerülhessen. Ennek érdekében többféle terméket kínál webáruházában, melyek megvásárlásával bárki hozzájárulhat a nemes cél eléréséhez.

Ismert emberek a kampány mellett

A hazai művészek és sportolók szeretnék felhívni a figyelmet a kampány fontosságára. Évente 100-120 ismert ember csatlakozik a magyar márka kezdeményezése mellé. A céggel közösen sikerült megduplázniuk az évente kiképzett kutyák számát.

A kampány teljes bevétele kiképzésre fordítódik

A termékek eladásából befolyt összeg teljes egészében a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének Kutyaiskolájához kerül, hogy ezzel segítse a cég a kiképzést és egy újabb látássérült kaphasson maga mellé egy ilyen okos jószágot.

Képek: Loyalty is Royalty facebook