Új idők, új pénzügyi módszerek.
Talán egy kicsit meglepő eredményt hozott az a közvéleménykutatás, amely a magyarok bankolási szokásait kívánta feltérképezni. A válaszadók több, mint fele ugyanis a személyes banki ügyintézést már régimódi gyakorlatnak tartotta, tízből négyen pedig már nem is mennének többet bankjuk vagy biztosítóik fiókjába ilyen céllal.
Úgy tűnik, a digitális ügyintézés fordulóponthoz érkezett, ugyanis a megkérdezettek 40 százaléka azt állította: ha mobiljukon, laptopjukon keresztül, videó hívással vagy más online módon el tudnak intézni mindent, amit korábban csak személyesen lehetett, akkor a jövőben csak ezt használnák. A többség véleménye szerint ugyanis az az ügyintézővel való kommunikáció videóhíváson keresztül ugyanolyan személyes és közvetlen, mint bent a bankfiókban, sőt ez gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb.