Az Uber Eats-nél jöttek rá, akik már évek óta tolják a “Tonight i'll be eating” kampányukat, amiben hírességek mondják el, mit fognak enni aznap este, és hipp-hopp, csenget is a futár a papírzacskóval.
Ez a csengetés akasztott ki néhány kutyatulajdonost, akik azonnal a Twitterre járultak panaszkodni, miszerint a kutyáik megbolondulnak a folyamatos ajtócsengő-szimulációtól.
Az ügy elsimítása érdekében az Uber CEO-ja videóüzenetben kért bocsánatot a gazdáktól és a kutyáiktól, majd jóvátételképpen 10 dollár kedvezményt adott minden, az Uber Eatsen keresztül leadott kutyajáték-rendelésre.
Nos, ez természetesen amerikai sztori, azt pedig megjósolni sem tudom, mikor leszünk mi magyarok olyan szinten a szolgáltatóiparban, hogy ilyen szinten ügyfélközpontú szemlélettel tekintsünk a vállalkozásokra, hiszen ami nekem ebből lejött, hogy mindegy, mennyire blődnek hangzik a dolog, az ügyfélnek mindig igaza van!