Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A kultsorozattá vált Stranger Things 80-as évekbeli, közép-amerikai, kisvárosi környezete remek világot épített fel a termékelhelyezéshez. A nosztalgia faktor működik, a sorozat a termékértékesítésben is kiugróan sikeres.

A termékelhelyezés értékes eszköz az olyan streamerek számára, mint a Netflix, amelyek nem támogatják a direkt reklámozást. A Stranger Things borzasztó népszerűvé vált megjelenése óta, legújabb évadának premierjét óriási várakozás előzte meg, ebben nagy szerepe volt a hároméves, pandémia miatti kényszerszünetnek is. A sorozat korábbi évadaiban már kijárta az indirekt reklámozás útját, például sokat hivatkozott jelenet, amikor a főszereplő Eleven egy doboz kólát zúz össze az elméjével. A hype-ot érezve természetesen egyre több márka szállna be a buliba.  
A negyedik évad termékelhelyezési értékverseny legnagyobb nyertese a már említett Coca-Cola és némileg meglepő módon a Lacoste lett. A felmérés szerint az üdítőmárka tudta a legnagyobb értéket kihozni a képernyőn töltött időből:  1,83 millió dollárnak megfelelő összeget kaszált a megjelenésből – többet, mint bármely más márka. A Lacoste pedig a második helyen végzett 1,8 millió dollár értékű megjelenéssel az első 28 napban (az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban), annak ellenére, hogy csak egy epizódban szerepelt.
A Coca-Cola eredménye nem meglepő, az üdítőital többször és erősen beépítette magát a sorozatba, a harmadik évadban a készítők például felélesztették a New Coke-ot, a sorozat idejében még létező, mára azonban megszűnt Coke márkát, de több dramaturgiai csúcspontnál is megjelenik az ital. 

A Lacoste nyeresége meglepőbb, mivel a márka egyik fehér pólóját mindössze egy epizódban viseli a kosárlabdázó Jason Carver (Mason Dye). Ráadásul Dye nem éppen hőst játszik, ő az évad szupererővel nem rendelkező, halandó gonosza, kifejezetten taszító figura. 
Ezen kívül a Jif mogyoróvaj is jól teljesített, márkaértéke 879ezer dollárig nőtt, annak köszönhetően, hogy az évadban Jif mogyoróvajat csempésznek nagy tételben a szovjet börtönbe. Az eredmény jó hír a Jif-nek, nagy lökést adhat a márkának, amely korábban termékvisszahívással küzdött. 
A Reebok volt a legjobban teljesítő sneaker márka, 1,42 millió dolláros eredménnyel, jóval megelőzve a Nike-t (413 ezer dollár), a Vans-t (379 ezer dollár) és a Converse-t (144 ezer dollár). Az új évad első epizódjában Eleven egy diorámát mutat be Hopperről és az apai szeretetről, amihez nem mást használ, mint egy Reebok cipősdobozt.
De megugrott a Sony kereslete is, Kate Bush Running Up That Hill című számának kirobbanó népszerűségével együtt, amit rongyossá hallgatnak a szereplők az évadban, természetesen a korszakban nélkülözhetetlen Sony Walkmanen.