Kezdőlap GYŐR Győr - Közélet

Felmérik az utasok elégedettségét

Cikkünk frissítése óta eltelt 12 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Csütörtöktől a vonatokon és az interneten keresztül lehet részt venni a közvélemény-kutatásban. A  kérdőíveket a jegyvizsgálók adják át a 14 éven felüli utazóknak, a válaszadás írásbeli, önkéntes és név nélküli. A kérdések többek között a járatok sűrűségével, a vonatok pontosságával, a csatlakozási lehetőségekkel, a jegyvizsgálók és a pénztárosok tájékozottságával, az utazásra fordított idővel, a járművek kényelmével, az állomások és a vasúti kocsik tisztaságával kapcsolatosak. 2012-ben csaknem ötvenezer kérdőívet töltöttek ki az utasok. A kiértékelés alapján a jegyvizsgálók és a pénztárosok munkájával voltak leginkább elégedettek, az utazás komfortjával és az utazási körülményekkel, a tisztasággal és a hűtéssel/fűtéssel pedig a legkevésbé. Első intézkedésként az elővárosi kocsik felújítása kezdődött el, majd a gyorsvonati járművek kerültek sorra. 

(MTI)