Kezdőlap GYŐR Győr - Közélet

Így nem használtam ma az e-rollert Győrben

Cikkünk frissítése óta eltelt 1 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Egy hete jelentették be Győrben az új e-roller rendszert, amit egy egyszerű applikáció letöltése után némi jó magyar forintért cserébe 18 éven felüliek bármikor használhatnak a városban.

Gondoltuk megmutatjuk hogyan működik a gyakorlatban, ezért reggel 8-kor neki is álltam, hogy letöltsem az appot.

Az app tényleg hamar lejött, nem volt 2 perc, de a bankkártyámat nem tudta hozzáadni a rendszer. Háromszor is megpróbáltam, hátha rosszul ütöttem be egy számot, de nem. 

Azt írták, vegyem fel a kapcsolatot a bankommal.

Megtettem. 

Nem volt egyszerű, szerintem 10 percnél is tovább tartott, mire az ügyfélszolgálatnál felvették a telefont, de aztán pár perc alatt kiderült, hogy a kártyámmal minden rendben van.

Na akkor próbáljuk újra. Ismét nem sikerült.

Újraindítom a telefont. Újra megpróbálom. Semmi.

Már 9 óra van, lassan el kellene kezdeni dolgozni. 

De közben azon gondolkodom, mi van, ha mégis nálam van a hiba, ezért a kollégáktól kértem segítséget, hátha valamit rosszul csinálok. 

De az ő bankkártyájukat az ő telefonjukon ugyanúgy nem fogadta el az app.

Na akkor hibabajelentés, nyilván előfordul az ilyen.

Egész jól keresek a neten, de 20 perc után feladtam. A honlap magyar részét megtaláltam, de semmiféle telefonszám vagy e-mail nem volt hozzá. Leírások, amik nem segítettek, az impresszumban német cím és telefonszám. A magyar cégnél nyitvatartás van, 9 órától elérhetőek, de csak budapesti cím, e-mail, telefonszám semmi.

Sebaj. Felhívtam a győri önkormányzat sajtósát, hogy segítsen és írtam az app help centerében is, hogy adjanak nekem egy magyar telefonszámot vagy e-mail címet.

A győri hivatalból nagyon készségesek voltak, így nem sokkal később ugyanazt a budapesti számot adták meg, amit a help centerben Rana is megküldött nekem.

Felhívtam a számot, ahol nem kis meglepetésemre angolul szóltak bele a telefonba. 

Később kiderült, hamar nyomtam gombot, mert az egyéb problémára a 2-est én már rá is húztam, miközben ott lett volna a végén, hogy angol ügyintéző. A magyar a 3-as. De mondták hogy semmi gond, átirányítanak a magyar ügyfélszolgálatra.

15 percig hallhattam a zenét, vártam, aztán feladtam.

Már elmúlt jócskán 10 óra is.

Közben megjöttek angolul jól beszélő kollégáim. Na mondom, akkor ha a magyar ügyfélszolgálat nem ér rá, majd beszélünk az angollal. 

De most már az angol ügyintéző is elérhetetlen volt. 

Biztos sok a probléma és összetornyosultak a hívások. Van ilyen. 

Miután már több részletben majdnem fél óráig tartottam a vonalat és közben az angol supporttal is tovább leveleztem – akivel nem jutottunk előbbre – arra kértem, hogy jutassa el az üzenetemet a magyar telefonos ügyfélszolgálathoz, és kérje meg őket, hogy hívjanak fel.

Kaptam tőle egy e-mailt, hogy hová írhatom le magyarul a problémámat. 

11 óra 21 perckor küldtem el. 

Ha kapok választ, egyszer majd kipróbálom az e-rollert. Addig meg előveszem a bringámat, mert azért valahogy haladni kell.

 

14:34 Kb. a 47. próbálkozásra sikerrel jártam. Hogy mit csináltam másként? Semmit.

Holnap tesztelünk!