Két éve négy, tavaly öt, az idén pedig ismét négy gyémánt díjat nyert Győr, amivel továbbra is az Országos Városmarketing Díj Gyémánt ranglista első helyezettje.
Győr város új arculatát, a „Védd a helyit, vedd a kisalföldit” – termelői piacot, a Barokk Bált és a RómerKvelle Fesztivált is kitüntetésre érdemesnek ítélte a zsűri az Országos Marketing Díj versenyen. A díjátadón elhangzott, Győr továbbra is élen jár a jó marketingötletek tekintetében, egyben sok sikert kívántak az EYOF megrendezéséhez, amely újabb jó gyakorlatokra ad lehetőséget.
A megmérettetés évről évre nagyon jó visszajelzés számunkra, hiszen szeretnénk a lehető leghatékonyabban bemutatni azokat az értékeket, programlehetőségeket, amelyeket Győr kínál az itt élőknek és a hozzánk látogatóknak. A gyémánt díjak jól mutatják azt a városi összefogást, amely keretében a kulturális, sport és turisztikai kínálatunkat összeállítjuk, hiszen az évek során az önkormányzat mellett számos intézmény, társulat, egyesület kínálata került már a díjazottak közé. – fogalmazott Domanyik Eszter a Városmarketing és Programszervezési Főosztály vezetője. Kiemelte, hamarosan kezdődik a nyári programsorozat, amely több olyan fesztivált is felsorakoztat, amelyek már határainkon túl is népszerűek, a júliusi Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál pedig egész Európa előtt kinyitja Győr kapuját.