Cikkünk frissítése óta eltelt 13 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A felmérés szerint a tulajdonosok száma 312-re csökkent a tavalyi 324-ről. A tulajdonosok 67 százalékának egymárkás kereskedése van, és 68 százalékuk csak egy telephellyel rendelkezik. Ez is mutatja, hogy a gépjármű-márkakereskedelemre változatlanul jellemző a kisvállalkozási forma, függetlenül attól, hogy a forgalmazott tételek értéke viszonylag magas – közölte a Gémosz.
A szalonok száma 2011-hez képest 785-ről 750-re csökkent. A közlemény ugyanakkor kitér arra is: Budapesten és Pest megyében magasabb az egymárkás kereskedések aránya. Az ország többi részében jellemzőbbek a többmárkás kereskedések, mert egy márkából a minimális eladások miatt nehezen lehet megélni.
(MTI)
NEKED AJÁNLJUK
Jön a jövő étterme Dubajban – ahol mesterséges intelligencia tervezi a...
Képzeld el, hogy belépsz egy étterembe Dubaj szívében, néhány percre a Burj Khalifától, és a vacsorád élményét nem egy emberi séf, hanem egy mesterséges...