Az Emirates közel-keleti légitársaság korábban olyan A-listás színész sztárokkal dolgozott már együtt, mint Jennifer Aniston és Chris Hemsworth. Most azonban a CGI segítségével alkottak egy új nagykövetet: egy kanadai lúdat.
A reklám úgy kezdődik, mint egy természetfilm, a kanadai ludak kinyitják szárnyaikat, és felszállnak az égre, miközben David Attenborough hangvételű narrációt hallani. Ezután azonban szürreális fordulat történik, és az egyik lúd – a neve egyébkét Gerry – a szárnyai helyett kényelmesebb módját választja a repülésnek, egy Emirates repülőgépen fedélzetén ül. A fején fejhallgató, az előtte lévő képernyőn pedig a – figyelem, szóvicc – The Goose, the Bad and the Ugly című filmet nézi,. Ha már repülsz, repülhetsz jobban is – hallani a szpot végén.
A reklámfilmen Ben Cronin, az Untold Studios rendezője és kreatívigazgatója dolgozott csapatával. A forgatáshoz 3D-nyomtatott és preparált lúdbábokat használtak, majd ezután nekiláttak a CGI-ludak megalkotásának. Cronin szerint a VFX-csapatuk elképesztő munkát végzett Gerry életre keltésével, különösen azért, mert a CGI-madarakat nehéz jól ábrázolni.
A reklám szeptember végéig 25 országban fut majd. Célja, hogy illusztrálja a légitársaság Fly Better szlogenjét, amivel azt üzenik, hogy a világjárvány után visszatérő hosszú távú utazásokhoz az Emirates kényelmesebb élményt tud nyújtani.