Kezdőlap GYŐR Győr - Közélet

Újraindul a Győr-Szol személyes ügyfélszolgálata

Cikkünk frissítése óta eltelt 4 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A Győr-Szol Zrt. és a GYHG Nonprofit Kft. Orgona utcai közös ügyfélszolgálati irodájában az egészségügyi vészhelyzetre vonatkozó szabályok betartásával 2020. május 12-től ismét lehetőség nyílik személyes ügyintézésre. A Jókai utcai iroda egyelőre továbbra is zárva tart!

A személyes ügyintézésre kizárólag a következő szabályok betartásával van lehetőség: várakozni az épület előtt kell, a soron következő ügyfél szólításra léphet a helyiségbe; belépés előtt a kihelyezett fertőtlenítővel a kezet le kell fertőtleníteni; maszk viselése az ügyféltérben kötelező; mind a sorban álláskor, mind a helyiségben legalább 1,5 méter távolságot kell tartani egymástól.

Akik valamelyik előírást nem tartják be, azoktól a belépést megtagadják! A szolgáltatók kérik, hogy akik tehetik, a személyes ügyintézés helyett továbbra is részesítsék előnyben a telefonos (96/50-50-50), valamint az elektronikus (info@gyorszol.hu illetve info@gyhg.hu) felületen történő ügyintézést.