Cikkünk frissítése óta eltelt 9 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A babyboomtól egészen a „Z” generációig bezárólag figyelembe kell venni a vállalatoknak az elvárásokat, és az életkori sajátosságokat – mondta el Győrben a Széchenyi Egyetemen Thomas Sigi az Audi AG személyügyekért és szervezetért felelős igazgatótanácsi tagja. Az előadásában felvázolta miért, és hogyan kell felkészülni a nagyvállalatoknak az érkező és a távozó generációk tagjaira, illetve a köztük fennálló különbségeket, hogy lehet és hogy érdemes áthidalni.
NEKED AJÁNLJUK
Két éves az Örömfutás
Néhány érdekes adatt a népszerű szabadidős rendezvényről. 1. Két év alatt összesen 104 ÖrömFutást és közel 20 ingyenes kísérőrendezvényt tartottak meg. 2. Eddig 1810-en regisztráltak az eseménysorozatra, akiktől összesen 2167 nevezés érkezett (egy személy több távra...