Cikkünk frissítése óta eltelt 9 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A babyboomtól egészen a „Z” generációig bezárólag figyelembe kell venni a vállalatoknak az elvárásokat, és az életkori sajátosságokat – mondta el Győrben a Széchenyi Egyetemen Thomas Sigi az Audi AG személyügyekért és szervezetért felelős igazgatótanácsi tagja. Az előadásában felvázolta miért, és hogyan kell felkészülni a nagyvállalatoknak az érkező és a távozó generációk tagjaira, illetve a köztük fennálló különbségeket, hogy lehet és hogy érdemes áthidalni.
NEKED AJÁNLJUK
Figyelj! Csalók élnek vissza a Gondosóra és az egyik hazai mobilszolgáltató...
A Gondosóra és a Yettel Magyarország nevével trükköznek. E-mail üzenetekkel próbálták rávenni a címzetteket nem létező tartozásaik befizetésére. "A csaló e-mailek célja, hogy nyomást gyakoroljanak a...