Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A minap az ohiói rendőrségnek emlékeztetni kellett a lakosságot, hogy ne hívják a 911-et gyorséttermi vitáik miatt.

Egy nő a segélyhívó számot csak azért használta március 24-én, hogy panaszt tegyen KFC-rendelése miatt. A diszpécser nem igazán tudta hova tenni a dolgot miután meghallotta,  hogy a telefonáló a rendőrséget akarja riasztani, mert a megszokott KFC adaghoz képest jóval kevesebb csirkét kapott. Elmondása szerint nyolc darabot fizetett, de csak négyet kapott.

A diszpécser felvilágosította az elégedetlen vásárlót, hogy a problémája polgári jogi ügy, amelyet meg kell beszélni az üzletvezetővel először, de ő ragaszkodott ahhoz, hogy rendőrt küldjenek a helyszínre. Végül kiküldtek egy rendőrt az étterembe, aki közölte a nővel, hogy ő nem tudja megoldani az adott problémát.

Scott Meyer rendőrfőnök szerint a helyzetnek emlékeztetnie kell a lakosságot, hogy ne használják a 911-et nem sürgősségi esetekre.

Nem ez az első eset, hogy feleslegesen hívták a segélyvonalat. A nagy-britanniai West Yorkshire nagyvárosi megyei rendőrség is hasonló emlékeztetőt adott ki a Twitteren 2020-ban, amikor egy lakos azért hívta a segélyhívó számot, mert egy általuk megrendelt új fagyasztót rossz címre szállítottak ki.