Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Már egy ideje Tiffanyt hord vörös szőnyeges eseményeken, de a márka a legutóbb bemutatott filmjében (Halál a Níluson) is feltűnik.

 
Gal Gadot (Wonder Woman, Halálos iramban) a Tiffany & Co. múlt héten elstartolt kampányába hivatalosan is beszállt: a Blue Book kollekcióban a legmagasabb értékű, kézzel munkált ékszereket mutatják be. Gadot még tavaly októberben, Los Angelesben vett részt a fotózáson. A képeket Dan Jackson készítette, aki olyan márkákkal dolgozik még együtt, mint a Dior, a Helmut Lang vagy az Armani.
A Botanica-nak nevezett 2022-es Blue Book kollekció a természetes elemekre koncentrál. Kiemelt ékszer például a Dandelion (pitypang) nyaklánc, amit a virág különböző fázisai inspiráltak és ötféleképpen lehet hordani. Persze az sem elhanyagolható, hogy a közepén egy 12 karátos gyémánt csillog. A szettel egy összesen 31 karátot érő smaragd is jár. „Ez volt az egyik kedvenc kampányom” – mondta Gadot. „Sosem láttam még olyan lenyűgözőt, mint a Botanica Dandelion nyaklánc, amivel dolgoztunk. A Tiffany gyémántjait és szakértelmét tényleg nem lehet mással összehasonlíthatani.”