Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Újrahasznosított alapanyagokból készült új verzió a Nike egyik legnépszerűbb klasszikusából, az Air Force 1-ből. Az új modellel a klímaválságra érzékeny Billie Eilish-ra és rajongótáborára célozta a márka, hiszen az új kollekció egyben egy újabb együttműködés része az előadóval.

 

A mostani parternség részeként nem csak a Nike Air Force 1 Billie készült el, de a kollekció része a cipőhöz passzoló nadrág, pulcsi és póló is, amelyeken a kampányt uraló, a megszokottól eltérő, függőlegesen elhelyezett Nike-logó virít.
A bejelentéshez reklámfilm is készült, melyben a Billie Bossa Nova, az előadó második albumának egyik dala szól, miközben az előadó a bejelentett Nike göncökben lazul.
Ez már a harmadik együttműködés a Nike és Billie Eilish között, ezekben a projektekben eddig mindig környezetkímélő eljárással készülő termékeket reklámoztak. A mostani cipőmodell 18 százaléka készült újrahasznosított anyagból.
A kollekció darabjait április 24-én Billie Eilish oldalán, április 25-én a Nike e-commerce felületén, az SNKRS-en lehet megvásárolni.