Ez ugyanis a szolgáltatás új márkaneve, a változás a magyar mellett a szerb és a bolgár piacot is érinti, ami csaknem 10 millió ügyfelet jelent.
A cserére azért volt szükség, mert lejárt a Telenor névhasználati joga, amelyet a többségi tulajdonos cseh PPF-csoport még 2018 júliusában kapott meg 31 hónapra. Az ügyfeleknek nincs teendőjük, meglévő szerződésükkel az előfizetésüket és a benne foglalt szolgáltatásokat a korábbi feltételekkel használhatják tovább. A vállalat üzleteinek helyszínei sem változnak, azonban ezeken már a Yettel logót érdemes keresni.
Megújult a cég honlapja és applikációja is. Előbbi a yettel.hu címen érhető el, utóbbi frissítésére pedig egy üzenet hívja fel a figyelmet az alkalmazásba belépve, de újonnan is le lehet tölteni az AppStore-ból, a Google Play áruházból és rövidesen az AppGallery-ből is.
Sajtótájékoztatójukon közölték: a Yettel márka központi gondolata az egyensúly megtalálása, amiben az ügyfeleket segítik majd, erről szólnak a most induló reklámfilmjeik is. Számításaik szerint idén várhatóan nem változik az ügyfelek száma, ezért sokkal inkább a minőségre és a szolgáltatásaik színvonalára koncentrálnak.
A Pannon GSM néven alapított Telenor Magyarország 1994. március 27-én Magyarországon elsőként indított kereskedelmi GSM-szolgáltatást. A 75 százalékban a cseh PPF Csoport és 25 százalékban az Antenna Hungária tulajdonában álló cég a magyar piac egyik vezető mobiltávközlési vállalataként több mint 1100 munkavállalót foglalkoztat, 3,1 millió előfizetője van.
Kép forrása: Telenor/Yettel