Manapság sokkal menőbb egészségesen élni, és kiiktatni életünkből az alkoholt, mint hétvégén belecsapni a lecsóba, és legurítani jópár sört.
Ez pedig nyilvánvalóan nehéz helyzetbe hozza az alkoholos italok gyártóit, akiknek egyszerre meg kell küzdeniük a piálás iránti csökkenő érdeklődéssel, miközben újabb és újabb innovációkkal kell kitűnniük az alkoholmentes italok piacán. Erre a kihívásra a Coronánál D-vitaminnal turbózott, zéró alkohol tartalmú sörrel válaszoltak.
A Corona forgalmazójánál nem akartak „csak egy új” alkoholmentes sörrel jelentkezni, hanem egy új nézőpontot szerettek volna képviselni az új termékkel. „Arra törekedtünk, hogy olyasmit hozzunk létre, ami hű a Corona márkapozícionálásához, aminek a célja, hogy segítsünk a fogyasztóknak fizikailag és mentálisan is kapcsolódni a természettel, a napsütéssel” – mondta a D-vitaminnal turbózott üdítőről a Felipe Ambra, a márka alelnöke.
A vitaminos sör ötlete egyébként a David Miamitól érkezett, és már két éve fejlesztik az italt. A terméket először Kanadában fogják bemutatni, hogy egy kis napsütést csempésszenek a helyi hideg télbe, és könnyebbé tegyék a fogyasztók számára az újabb lezárásokat, amiket az omikron variáns miatt kellett bevezetni.