Cikkünk frissítése óta eltelt 5 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A tejfogyasztást népszerűsítik országszerte.
Televíziós kampányt indít ugyanis a hazai tej népszerűsítésére a Tej Terméktanács. Cél, hogy a vásárlók a belföldön előállított tejtermékeket válasszák az importáruval szemben. A behozatali áru ugyanis jelentősen szennyezi a környezetet, a KSH tavalyi adatai alapján évente több mint 12 ezer kamionnyi tej- és tejtermék érkezik Magyarországra.
Tejszíves logó garantálja majd azt, hogy a termék belföldön készült, ezen emblémával ellátott áruk minden esetben teljesítik a Magyar Élelmiszerkönyvben foglalt szigorú kritériumokat is.
Forrás: MTI
NEKED AJÁNLJUK
Vászonra viszik Nepp József és a Pannónia Filmstúdió életét
Kettős portréfilm készül a magyar animáció legendás alkotójáról és fellegváráról, látványos ismeretterjesztő film a Kiskunság madárvilágáról és dokumentumfilm a veszprémi várnegyed megújulásáról. Három alkotás...