Cikkünk frissítése óta eltelt 6 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A tejfogyasztást népszerűsítik országszerte.
Televíziós kampányt indít ugyanis a hazai tej népszerűsítésére a Tej Terméktanács. Cél, hogy a vásárlók a belföldön előállított tejtermékeket válasszák az importáruval szemben. A behozatali áru ugyanis jelentősen szennyezi a környezetet, a KSH tavalyi adatai alapján évente több mint 12 ezer kamionnyi tej- és tejtermék érkezik Magyarországra.
Tejszíves logó garantálja majd azt, hogy a termék belföldön készült, ezen emblémával ellátott áruk minden esetben teljesítik a Magyar Élelmiszerkönyvben foglalt szigorú kritériumokat is.
Forrás: MTI
NEKED AJÁNLJUK
Oxygen Media Híradó 2025.04.01.
Mutatjuk a mai műsort és annak témáit: A CUPRA Terramar lett az Év Magyar Autója.
Több személy- és InterCity vonat menetrendje módosul május 9-éig a Budapest–Győr...