Cikkünk frissítése óta eltelt 11 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Nem ritka, hogy a világ vezető divatházai csodás kampányokat indítanak, látványos dekorációval, kirakatokkal örvendeztetik meg a szépre fogékonyakat. A Christian Dior idén kitett magáért!

Dior táska, Gucci cipő, Louis Vuitton bőrönd… egy világ, ahol a minőségért hihetetlen összegeket kell fizetni. Persze mindnek megvan a közönsége, rajongótábora és ezek a brandek képesek még azokat is megszédíteni, akik alapvetően nem is engedhetnék meg maguknak ezt a csillogást. De gyűjtenek és aztán egyszer övéké lesz az áhított darab.

A Christian Dior 1945-ös alapítású francia divatház, a „New Look” megteremtője, hagyományok őrzője, kortárs értelemben véve is fontos divatikon. Hollywoodi színészek és színésznők kedvence, vörös szőnyeges felvonulások sztárja, ráadásul a szépségiparban is jelen van, a luxust képviseli.

A divatház az idei adventi időszakra mesés dekorációkkal készült, ráadásul minden járókelőnek, városlakónak, turistának kedveskedve. Nem csak a felső tízezernek, akik megengedhetik maguknak a termékeik megvásárlását. Christian Dior Around the World néven tényleg látványos installációkat készítettek.

Róma
15-méteres, fehér-arany csillogó karácsonyfát telepítettek a Spanyol-lépcső tetejére. Arany pillangók és parfümös üvegek díszítik a római csodafát, ami méltó dísze a híres térnek. Emellett pedig egyéb szponzorációba is beszálltak az olasz fővárosban: 8 külvárosibb környék díszkivilágítását vállalták magukénak, így például felragyoghat Ostia, Cinecittá és Capannelle is.

Párizs
Szintén Maria Grazia Chiuri tervezésének köszönhetjük a párizsi Champs Elysées-n található Dior áruház ünnepi dekorációját, ami szintén mesés lett.

New York
Manhattanben sem könnyű kitűnni, az adventi időszakban minden ragyog, de a Dior „Álmok kereke” installációja belopta magát a városiak szívébe. Természetesen az 5. sugárúton kapott helyett az attrakció.