A World of His Own, a Garden Lodge tartalmából rendeztek kiállítást– Freddy az ingatlant és mindent, ami benne volt, közeli barátjára, Mary Austinra hagyta, amikor 1991-ben meghalt, és ő úgy döntött, hogy eladja a tartalmát . 30 000 tételt tartalmaz, a Bohemian Rhapsody megkomponálásához használt babazongorától kezdve a személyes polaroidokig, eredeti dalszövegeket, valamint olyan művészek festményeit és rajzait, mint Goya és Salvador Dalí. A Sothebys kiállítótermeit ruhái uralják, több mint 200 tétel látható belőlük.
Az első szobában azok a fantasztikus ruhák láthatók, amelyeket fellépéskor vagy bulikon viselt. Ezek a kabáttól kezdve, amelyet Mercury az 1970-es Queennel való első fotózása alkalmával viselt, az 1978-as Wembleyben viselt rövid, piros flitteres macskaruháig, valamint az 1982-es Saturday Night Live-on viselt motoros kabátig és piros leggingsig terjed. A rajongók biztos értékelni fogják a koszos balettcipőket és pici, színpadon hordott trikókat, a divattörténészek számára pedig olyan tervezők darabjai vannak, mint Zandra Rhodes és David Emanuel (aki Diana hercegnő esküvői ruháját készítette).
A kollekció tartalmazza azokat a ruhákat is, amelyeket Mercury színpadon kívül viselt. Az egyik szoba úgy lett kialakítva, hogy tükrözze a gardróbját. Pólók, érdekességek, például mellény hat macskája, köztük kedvence, Delilah festményeivel, valamint egy kék gabardin öltöny, amelyet az egyik utolsó nyilvános fellépésén, az 1990-es Brit Awardson viselt.
Az első terem a Mercury kiterjedt kimonókollekcióját mutatja be. Japánban vásárolta, és gyakran hordta otthon is – a polaroidok válogatásán látható, hogy ő, Anita Dobson színész és barátai viselik őket a Garden Lodge-ban.
A darabokat Carey Wallace és Sarah Hodgson , a rock'n'roll emléktárgyak szakértői gyűjtötték össze . A páros azt állítja, hogy Mercury arculatára és ruházatára való figyelme a részletekben is megmutatkozik, például egy balettkardigánban, amelyet kézzel varrt flitterekkel díszített. „Mindig is érdekelte a tükörképe, és nagyon határozott elképzelése volt arról, hogyan szeretné magát látni” – mondja Hodgson.
Wallace egy kiszélesedő Rhodes-i fekete-fehér felsőre mutat, amelyet Mercury 1974-ben viselt. „Olyan okos volt, hogy ezt a [fekete-fehér] nadrágot hordta hozzá – a fehér szár a fekete kendő alatt jön. Nagyon drámainak tűnik a színpadon.”
Mercury divattudása a hírnév előtti karrierjéből származott. Tulajdonosa volt egy használt bódénak a Kensington Marketen Roger Taylorral (aki később a Queen dobosa volt), és bolti eladója volt Alan Mairnek, a glam rock platformcsizmák divattervezőjének – David Bowie-nak híres párja volt. Személyes stílusa már a hírnév előtt is figyelemre méltó volt. „Valahogy megelőzte korát” – mondja Hodgson. – Vintage női kabátokat viselt. Ezek közül az egyik – itt látható – az öltözék részét képezi a Bohemian Rhapsody videójában .
„Freddie ezt az egész androgün külsőt csinálta magának– sminket viselt, női ruhákba öltözött. Úgy gondolom, hogy a fiatalok ehhez igazodnak.”
Bármilyen üzenetet is közvetített Mercury, az itt látható ruhahasználata mutatja előadói kifinomultságát – és tovább gyarapítja örökségét. „Pontosan tudta, hogyan akar kinézni” –. „Egy más személyiség volt, mint amikor találkoztál vele. Ő meglehetősen csendes, amolyan szerény ember volt. Egyszerűen csak ez a karakter lett – tényleg olyan volt, mint egy színész.”