Cikkünk frissítése óta eltelt 10 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A Starbucks Kínában egy igencsak meghökkentő ötlettel rukkolt elő az idei kínai újév alkalmából: sertéshús ízesítésű kávéval lepte meg az ügyfeleket. Az egyedülálló kombináció a „Bőséges év sós tejeskávéja” névre hallgat, és a Starbucks leírása szerint egy "érdekes" ízvilággal rendelkezik.

Az italban a Dongpo párolt sertéshús ízű mártást kombinálják eszpresszóval és gőzölt tejjel, extra sertésmártással és sertéshússal díszítve. A furcsa ital ára 68 jüan, ami nagyjából 3404 forintnak felel meg. A sanghaji Starbucks Reserve Roastery által a Weibo kínai közösségi médiaplatformon közzétett fotókon sötétvörös szósz látható a tejhab tetején, míg a bögre peremén egy nyárson lévő négyzet alakú sertéshússzelet pihen.

A Starbucks azon törekvése, hogy a kínai hagyományokat kövesse, tükröződik ebben az egyedülálló italban. Az ital bejelentésekor hangsúlyozták, hogy a húsevés jólétet hoz a következő évre, és az ital "hagyományos újévi szokásokat visz a kávéba", létrehozva ezzel "váratlan sós és édes ízeket". A tejeskávé országszerte kapható lesz a Starbucks Reserve üzleteiben.

A kínai újév alkalmából különleges és meglepő ízekkel készül a Starbucks Kína, megmutatva, hogy az innováció határait folyamatosan feszegetik az ügyfelek igényeinek kielégítése érdekében.