A Kraft mikrohullámú sütőben elkészíthető egyik termékéről van szó, és a nő szerint 3,5 percbe nem fér bele az előkészítés, a tészta és a szószos tasak kibontása, felöntése vízzel és összekeverése, pedig a dobozon az áll, hogy "3,5 perc alatt kész".
"Tudunk erről a teljességgel értelmetlen perről, és erőteljesen ki fogunk állni, hogy a beadványban szereplő állításokat cáfoljuk" – tudatta a Kraft szóvivője.
A felperes, Andrea Ramirez ügyvédei szerint a nő kevesebbet fizetett volna a termékért, ha tisztában van azzal, hogy nincs kész 3,5 perc alatt. Azt is kérvényezték, hogy a bíróság kötelezze a Kraftot a "megtévesztő hirdetés" kiigazítására. Hogy igazat ad-e nekik a bíróság, az már más kérdés.
Nem ez az első eset az Egyesült Államokban, hogy élelmiszeripari cégeket "megtévesztésre" hivatkozva perelnek be. A McDonald's és a Burger King ellen is indult idén per, mert egy New York-i és egy floridai felperes szerint a hirdetésekben szereplő hamburgereik jóval nagyobbnak tűnnek, mint amekkorák a valóságban.